domingo, 11 de noviembre de 2007

L' Amagüestu 07

Dando gracies

Entamo esti blog dando les gracies porque a mí, dende guahe, siempre me dixeren que: "ye de bien ñacíos ser agradecíos".


Munches gracies:

Al Departamentu de Llingua Asturiana, lleváu por la profe Pilar Muñoz, por averanos a la nuesa cultura trayéndonos al colexu a una filandera, por permitinos adeprender coses so la nuesa tierra y, sobre too, pol esfuerzu que representa organizar una fiesta onde la tradición, la folixa ya 'l aprendizaxe formen un too prestosu.
El Concursu Cartelos y la pequeña amuesa del pasáu, que Pilar nos punxo na Biblioteca, contibuyeron a ambientar l'actu la filandera.


Al alumnao hai que da-y les gracies por participar , con esa intensidá y allegría con que lo fai, na fiesta que- yos organizamos cola finalidá de caltener viva la nuesa raigambre.



A les families, n' especial a la Asociación de Madres y Padres de Alumn@s del cole, por collaborar y esmolecese pa que too saliera bien.
Al profesoráu pola xera desendolcada tantu na fiesta comu nos díes previos a ella.
Y nun quiero escaeceme del E. Directivu por coordinar, propiciar y favorecer esta actividá.



Un añu más tola "Comuña 'l Marcos": padres, alumnao y profesorao, tien d'orgullecese de conseguir que vida escolar y tradición convivan dientru un mesmu espaciu.
La seronda ya tá festexada y otra vegada tornamos a cumplir col ritu la danza, la sidra y les castañes acompangáos de folixa asgaya.


¡¡¡Puxa 'l Marcos y Puxa Asturies!!!


15 comentarios:

Tere dijo...

Compañero, da gusto la rapidez con que subes las noticias a la red. ¡Me ha encantado verlo!.

eRRoR dijo...

Ye enforma prestoso ver comu les nueses tradiciones y la nuesa cultura ta viva, o sigue tando viva, ente los escolinos. Lo mesmo que veles escrites n'Asturinu y con un diseñu perguapu comu esti. Siguir asina.

Palo dijo...

TENEIS K ACER UN CUESTIONARIO LARGO

Emma Valdeón Menéndez dijo...

¡Ole por ti, compañero! Qué guapísimo te ha quedado. Y qué prestoso debió ser este amagüestu, con la iniciativa de Pilar. Lástima habérmelo perdido.
Como dice error, seguir ansina.
Emma

Anónimo dijo...

Norabona pel entamu d'esti blog tan guapu ......a mi ,amás de prestame lleelo....... ,apurrióme a la cabeza ,la imaxe de mió guela ....sentada al calorin de la cocina ,cola rueca nuna mano ,ya'l filu de llana ,na otra ,dándo-y vueltes como si fora una peonza,......enfín ,dalgunos mamamos entá eses tradiciones .......tovía viven dientru de nós.........y préstanos ver como se dignifiken ,asina comu'l nuesu idioma .......GANASTEIS UN !!!!IXUXÚUUU!!.....seguir asina.

Anónimo dijo...

leo te q do muy chulo y te nias q aberlo un poco más largo .



Nuria

Anónimo dijo...

El blog está muy bien le falta algún detalle pero aún así estámuy guapo.


-Víctor S.F. 6ºB

Anónimo dijo...

Gracias a tod@s por vuestros comentarios. Estoy disouesto a escuchar todas las sugerencias que contribuyan a hacer que este blog sea un poco de tod@s. Así que, Víctor, si tienes ideas que puedan enriquecer el blog házmelas saber.

Anónimo dijo...

Cuando la comunidad escolar se pone de acuerdo, salen cosas como esta. De parte del AMPA del cole, ánimo para todos. Por cierto Leo , cuando nos vas a dar la clave para utilizar la página en su totalidad?
SALUDOS

Anónimo dijo...

Gracias a ti, anónimo, por tu comentario. Respecto a la clave de acceso sólo puedo decirte que cuando toda la intranet esté operativa,cuestión de tiempo y verdadera falta del mismo por mi parte, cada sector de la comunidad podrá visualizar la página y subir contenidos a su correspondiente espacio.

Anónimo dijo...

Hola a todos. Leo respecto a lo que me dijistes yo recomendaría a todos para leer un libro fácil como la colección de una niña llamada Rosa (ala delta azul) que esta compuesta por los libros: La rosa del desierto, La rosa del Himalaya, La rosa de la pradera y La rosa de las nieves. Y para los que les guste leer más Charlie y la fábrica de chocolate que esta entre los libros naranjas más antiguos en una de las estanterias que hay hay por encima de la colección de Asterix y Obelix. Si quereis saber de que tratan no teneis más que leerlos en la biblioteca del cole.

-Saludos. Víctor.S.F 6ºB.

Anónimo dijo...

Hola, Víctor, muchas gracias por tu colaboración. Creo que hablas de los libros de Carlos Puerto. Serie azul de Ala Delta. Editorial Edelvives,¿no?.
Repito, muchas gracias, por contribuir a que este blog sea de todos.

Anónimo dijo...

Hola Leo de nada siempre que quieras que colabore en algo más solo tienes que decirmelo que yo lo haré encantado.

-Saludos. Víctor S.F. 6ºB

Anónimo dijo...

Saludos de nuevo, Víctor. Aprovecho tu ofrecimiento y te propongo que escribas un artículo, cuyo contenido pueda ser de interés para ti y para tus compañer@s, de tal modo que podamos animarl@s a que participen también ell@s en el blog.¿Te animas?

Anónimo dijo...

Hola Leo, siento haber tardado tanto en contestarte. Y sí, de acuerdo voy a intentar escribirlo pero primero le preguntaré a mis compañeros de clase que les gustaría que saliera aquí.
-Saludos. Víctor S.F. 6ºB